понеділок, 21 січня 2013 р.

Вправа "Умій домовитись"

    розвивати навики співпраці
    практикувати соціальні навички
    вправлятися в навичках ведення переговорів
Розділіть клас на малі групи, не більше ніж по 4 або 5. Кожна група мусить призначити керівника, щоб він керував групою при вико­нанні завдання, а також представника для переговорів з іншими групами. Учитель призначає спостерігача за кожною групоюКожній групі потрібні лінійка, олівець, транспортир, червоний фло­мастер, синій фломастер, чистий папір. Кожній групі бракуватиме якогось із цих предметів (в одної групи не буде транспортира, в іншої - лінійки і т.д.). Мета вправи: учні мусять закінчити своє гру­пове завдання і за допомогою переговорів дістати предмет, якого їм бракує. Вони повинні діяти швидко, і їм не дають дальших ін­струкцій.
Після завершення роботи кожна група дає спостерігачеві закінчені схеми. Після цього спостерігачі почергово доповідають, а далі увесь клас бере участь в обговоренні. Обговорюють переваги праці в команді з погляду хороших взаємин і точності результатів. Можна показати, що співпраця часто краща, ніж конкуренція.

Немає коментарів:

Дописати коментар