пʼятницю, 22 лютого 2013 р.

Вправа: «Правила». Інформаційне повідомлення «Три сторони спілкування»

Вправа «Правила»
Мета: закріпити правила, створити доброзичливу атмосферу.
Хід заняття
1. Ведучий звертає увагу учасників на плакат «Правила роботи групи» і пропонує всім пригадати і розповісти, що означає кожне правило, яке було прийнято на минулому занятті.
2. Після повторення правил ведучий пропонує учасникам поаплодувати всім за активну участь у виконанні вправи та ставить запитання:
- Для чого  ми пригадали правила роботи нашої групи?



Інформаційне повідомлення
«Три сторони спілкування»

Спілкуючись один з одним, ми навіть не замислюємось над тим, що і як впливає на процес спілкування. Що ж відбувається? Ми зустрічаємо людину, сприймаємо її, спілкуємось та взаємодіємо з нею за допомогою мови, жестів. Наприклад, від того, яке перше враження справить на вас людина, як ми побудуємо сам обмін інформацією, залежатиме успіх спілкування. У психології говорять про три сторони спілкування: комунікативна – обмін інформацією між людьми, наприклад, розмова, бесіда, обговорення; інтерактивна – організація взаємодії  між людьми, наприклад, потрібно узгодити дії, розподілити функції або вплинути на настрій, поведінку, переконання співрозмовника; перцептивна – процес сприймання одним одного партнерів при спілкуванні  та встановлення на цій основі взаємопорозуміння, наприклад, люди під час спілкування, відчувають, як до них ставиться та чи інша людина.

Немає коментарів:

Дописати коментар