•
розвивати
навики співпраці
•
практикувати
соціальні навички
•
вправлятися в
навичках ведення переговорів
Розділіть клас на малі групи, не більше ніж по 4 або 5.
Кожна група мусить призначити керівника, щоб він керував групою при виконанні
завдання, а також представника для переговорів з іншими групами. Учитель
призначає спостерігача за кожною групоюКожній
групі потрібні лінійка, олівець, транспортир, червоний фломастер, синій
фломастер, чистий папір. Кожній групі бракуватиме якогось із цих предметів (в
одної групи не буде транспортира, в іншої - лінійки і т.д.). Мета вправи: учні
мусять закінчити своє групове завдання і за допомогою переговорів дістати
предмет, якого їм бракує. Вони повинні діяти швидко, і їм не дають дальших інструкцій.
Після
завершення роботи кожна група дає спостерігачеві закінчені схеми. Після цього
спостерігачі почергово доповідають, а далі увесь клас бере участь в
обговоренні. Обговорюють переваги праці в команді з погляду хороших взаємин і
точності результатів. Можна показати, що співпраця часто краща, ніж
конкуренція.
Немає коментарів:
Дописати коментар