Вправа «Правила»
Мета: закріпити
правила, створити доброзичливу атмосферу.
Хід заняття
1. Ведучий звертає
увагу учасників на плакат «Правила роботи групи» і пропонує всім пригадати і
розповісти, що означає кожне правило, яке було прийнято на минулому занятті.
2. Після повторення
правил ведучий пропонує учасникам поаплодувати всім за активну участь у
виконанні вправи та ставить запитання:
- Для чого ми пригадали правила роботи нашої групи?
Інформаційне
повідомлення
«Три сторони
спілкування»
Спілкуючись один з
одним, ми навіть не замислюємось над тим, що і як впливає на процес
спілкування. Що ж відбувається? Ми зустрічаємо людину, сприймаємо її,
спілкуємось та взаємодіємо з нею за допомогою мови, жестів. Наприклад, від
того, яке перше враження справить на вас людина, як ми побудуємо сам обмін
інформацією, залежатиме успіх спілкування. У психології говорять про три
сторони спілкування: комунікативна – обмін інформацією між людьми, наприклад,
розмова, бесіда, обговорення; інтерактивна – організація взаємодії між людьми, наприклад, потрібно узгодити дії,
розподілити функції або вплинути на настрій, поведінку, переконання
співрозмовника; перцептивна – процес сприймання одним одного партнерів при
спілкуванні та встановлення на цій
основі взаємопорозуміння, наприклад, люди під час спілкування, відчувають, як
до них ставиться та чи інша людина.
Немає коментарів:
Дописати коментар